Yanlış!!


Bir söz vardı, en büyük hata aynı şeyleri yaparak farklı sonuçlar ummaktır(bunun gibi birşey)

Çevremde bu sözün çeşitli örnekleriyle meşgulum şuan.
Aynı hayat tarzını sürdürerek farklı sonuçlar beklemek düpedüz hayalcilik ya da kendini oyalama diyelim.
Sağlıksız beslenme,sıfır hareket ve benzeri şeylerle sağlığı bozulmuş bir yakınım var. Bu kişi aynı hayatı sürdürüyor fakat sağlığını ilaç içerek düzeltmeyi umuyor ve tabi ki başaramıyor. Ve gitgide bozulan sağlık ve kalitesiz hayat tarzını kaderiymiş gibi algılayarak depresif bir ruh haliyle içimi şişiriyor.
Şimdi bu kişiye ne yapmalı, birini değiştirmek (bir de 50 yaş üstü ise) mümkün mü? Tabi ki hayır! O zaman tek yapılabilecek o kişiye karşı aldığın tavrı değiştirmek olabilir. İşte ben burada tıkanıyorum dostlar , hayat enerjini emen birisiyle bunu takmadan diyolog kurmak nasıl mümkün olur? Bunun senin aşağı çekmesine, canını sıkmasına nasıl engel olunur? Zaten enerji tasarrufu ampul kadar kalmış enerjimi bu tip insanlara akıtmak istemiyorum ben. Bu enerji bana lazım kusura bakmayın, o zaman bana müsadeee demekten başka yol göremiyorum, bu beni egoist yapar mı?

Benim hayatımda da aynı şekilde içinden çıkamadığım rutinlerim var. Benimle ya da ilişkimizle ilgili. Bu konu öyle kolayca bana müsaade diyemeyeceğim bir konumda olduğu için, kabullenme yolunu seçtim. Genelde şöyle oluyor aynı olayın içinde olduğumu yine de aynı şekilde davrandığımı farkediyorum. Eskiden çabalardım değiştirmeye fakat şimdi daha çok kabullendiğimi fark ediyorum. Bu bana 35 yaşın getirdiği iyi bir şey bence. Cool bir insan oldum sanırım:)

Kendinizi sevin saçmalığını kim çıkardı acaba. Saçma sapan bestseller bilmişleri tabi ya! Herkes kendini sevecekse nerde kaldı değişim, nerde kaldı insanlık, iyi olma çabası, doğruyu yapmaya özen vs. Bir yandan kendini olduğun gibi sev bir yandan sabah kalk şunu yap bunu düzelt herkesi affet vs. tam bir ikiyüzlülük. Hayatın boktansa kendini sevme arkadaş nerde yanlış yapıyorum diye otur bi düşün. Yok kendini seviyorsan da ruh emici olma lütfen...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar