Amsterdam ve İlk Karne Dumuru


İlk çocuksuz tatil tecrübemin beklentimin çok üstünde geçti. Öncelikle Kemalin ilk karne gününde yanında olamayacak olmanın ezikliği,bensiz ne yapacaklar endişeleriyle sabah İstanbul keyfi ve uçak bölümünü kendime zehir ettim. Tatille ilgili son derece düşük beklentilerle Amsterdam'a vardıktan sonra tr'den gelen "çok iyiler seni sormuyor bile!!" haberleriyle kafam rahatladı ve "tatil" başladı.
Sanırım onların da benim de biraz uzaklaşmaya ihtiyacımız varmış, birbirimizi pek aramadık(pazar akşam hüznü ile artık daral bastı ama neyseki dönüş yolunda olmamız beni oyaladı).
Amsterdam Notları:
1-Dünyanın en uzun boy ortalamasına sahip ırkının yanında kendimi çok rahat hissettim(tr de hele bide topuklu giymişsem gözler beni ucubemsi bakışlarla süzer mutlaka)
2-Gözümü o kadar korkuttular ki soğuk soğuk diye hiç üşümedim(termal çorap ve kayak poları gayet yetti)
3-İstanbul günlerimdeki gibi saat sınırlaması olmadan eğlenmek genç hissettirdi.
4-Turistik olmayan mekan ziyaretlerimde sürekli onları izledim(elimde değil, gittiğim yerlerin yaşam şeklini inceleyip çeşitli çıkarımlarda bulunmaya bayılıyorum).Çıkarımlarım şu yöndeki, yaşadıkları hava koşullarına karşın oldukça güneşliler bence. Kesinlikle sevdim.
5-3€=3TL ise onlara hayat gerçekten güzel ve ucuz.

Ya döndükten sonra Kemal'in karnesini okuyunca yaşadığım dumura ne demeli.3 yaş karnesinde tabiki 2 durum var Gelişmiş ve Gelişiyor. Bu bence Pekiyi ve Zayıf, hiç olmadı Orta gibi birşey. Ve bizim kanemizde 11 tane Zayıf var. Bunu okuyunca nasıl dumur oldum anlatamam. Sanki çoçuğum looser olacak,onun kapasitesi bu benim elimden birşey gelmez gibi bir psikolojiye bürünüp Kemal için baya baya üzüldüm. Yahu ilk karnede nedir bu gerçekçilik.Halbuki telefon görüşmelerinde hiç te böyle bir profil çizilmiyor bana.Öğetmenimiz oldukça açık sözlü hatır gönül yapmamış karnede. Karne gününde orada olup diğer karneleri göremedğim için nasıl hayıflandım. Daha ilk karnede çoçuklarını sürekli başkalarıyla karşılaştıran tatminsiz vizyonsuz boş kafa bir veli profili olduğum belli oldu. Neyse silkinip kendime geldim ilk şoktan sonra. Dur bakalım yolumuz uzun ,bunlar hep Kemal'in yola getirilemez dediğim dedik huyundan oluyor ama beni zorlasa da onun işine yarıyacak bu ,bunu hissediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar