Kozmetik Balonu



Kozmetik ile sıkı fıkı bir ilişkim oldu hep,kozmetik merakım çook erken yaşlarda başladı(umarım Eylül bu korkunç durumlara düşmez:))
Fakat ne zaman youtube hayatımıza girdi makyaja dair tüm bildiklerimi unuttum, youtuberım ne söylerse onu yapmaya başladım. İşte hayatımın bu dönemi(takriben 4 yıl öncesi) birçok yanlış kozmetik ile cüzdanımı boşaltıp çantamı doldurdum.
Yaşın 35 olgunluğuna ermesiyle silkinip kendime geldim ve aldığım dersleri özetlemek istedim.

Ders 1- Doğru ürün kişiye göre değişir ( Hayatında hiç yakından görmediğin,tanımadığın birinin önerdiği ürünü almak ne kadar doğru!!cilt tipi,gerçekteki görünüm gibi birçok değişken var)

Ders 2- Çok ürün almak saçma, ihtiyacın yokken yeni ürün denemek niye? youtuberların hepsine beleş ürün geldiği için tavsiye etmeleri normal

Ders 3-Hayatımın fondoteni, inanılmaz bir fırça vs... vaatlerine inanmamalı çünkü bu bloggerların hayatının ürünü sürekli değişiyor(özellikle promosyon ürün gelince)

Ders 4-Az Çoktur.Çok ürün özellikle insanı olduğundan yaşlı gösteriyor. Benim vazgeçilmezlerim
1-BB Krem
2-Kapatıcı(özel gün makyajı yapacaksam kullanıyorum)
3-Aydınlatıcı
4-Siyah göz kalemi(arkası fırçalı olanlar kullanışmı bence)
5-Far paleti(nude tonları olan 1 adet yeterli yanımda taşıdığım makyaj cantamda bu var,evde sephoranın büyük bir kiti var özel günler için farklı renkler lazım olabiliyor)
6-Rimel
7-Ruj

Ders 5-Alet işler el övünür, doğru ürüne denk gelmemişeniz ne kadar çabalasanızda olmuyor. Mesela kirpik takmayı bir türlü beceremezdim ta ki doğru yapıştırıcıyı bulana kadar. Ya da doğru eyeliner olmazsa sürmek kabus. Yine iyi fırçalar olmazsa olmaz.

Ders 6-Yüzüne giden bir makyaj tipi belirleyip bunda ustalaşmak lazım. Şu moda bu moda şeylerine çok girmemeli(yaş 20 değilse:)) Böylece uygulamak 10 dk.alıyor

Ders 7-Göz bazı yüz bazı olayına inanmıyorum. Göz bazı için BB krem, yüz bazı için nemlendirici krem yetiyor bence. Çok ürün, çok katman,derin kırışlar bence

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar