Geçmiş Yılın Muhasebesi


Severek takip ettiğim japon kedi blog'da yapılan geçmiş yılı gözden geçirme yazısını çok beğendim ve hemen kendime uygulamayı istedim. Yeni kararlar alma konusunda kötü, uygulama konusunda iyiyimdir. Yeni alınan kararlar ya da geçmişin gözden geçirmesi her daim bir taze kandır bence, gücü hafife alınmamalı.

1-Bu seneki en büyük başarınız neydi?
2 Çocuklu ve yarı zamanlı eşli hayatıma bir de çalışma hayatını ekleyerek iyi kötü bir düzen oturttum. Uzun zamandır yapamadığım yanlız kalma işini kotarmaya başladım.
İçsel yolculuğumda biraz daha yol katettim, huzura ve sakin kalmaya bir adım daha yaklaştım.
2-Bu seneki aldığınız en büyük dersler nelerdi?
Herşey sende başlar sende biter, kontrol edebileceğin tek kişi kendinsin. Kendine odaklan çünkü gerçek bu.
3-Bu seneyi nasıl geçirdiğinize verdiğiniz not nedir?
9 ( çok aktif bir hayatım olmasa da beklentilerimin üstünde bir seneydi. 2 küçük çocukla güzel bir yaz geçirdim. Kemal ve ben okula, Eylül sabahın körü evden çıkmaya alıştı. Sağlık problemlerimiz minimum düzeydeydi, maddi anlamda olumsuz bir şey yoktu)
4-Yeni yılın sonunda neyi başarmış olmayı isterdiniz?

  • Mehmet'in burada olmadığı dönemleri daha iyi geçirebilmeyi. Yalnız kalabiliyorum fakat istediğim hayat standartını yakalayamıyorum. O dönemler daha çok geri saymayla geçiyor.
  • Daha çok yazmak daha çok okumak isterim. 
  • Doğa yürüyüşleri gibi haftada bir gün beni çok tatmin edecek bir etkinlik bulmayı istiyorum.
  • Benim dünya görüşüme yakın insanların bulunduğu bir ortamda sohbetlere katılmayı, böyle bir grup bulup dahil olmayı.
  • Çocuklarımla yalnız kısa bir seyahat deneyimi yaşamak istiyorum.

5-Hedefinize ait atmanız gereken adımlar nelerdir?
Zamanımı daha verimli kullanmak, daha planlı disiplinli olmak. Mehmet gidince yaşadığım orta depresif ruh haline bir çare bulmak mesela.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar