Kitap mı Blog mu??


Kitap okumak birisini dinlemek gibi , blog okumak kalabalık bir arkadaş toplantısı...
Kitap okumak ister istemez hak vermek, anlamak gibi , blog okumak hak vermesen de kafa sallamak gibi...
En çok takip ettiğim bloglar espirili bir dinle yazanlar fakat benim için namümkün...
Buradan yola çıkarak diyorum ki ben fazla eğlenceli biri sayılmam, kendimi fazla ciddiye alıyorum sanırım.
Bir konuda bilgi sahibi olmak için de blogları araştırıyorum fakat daha çok ilgimi çekenler benimkinden farklı hayat tarzlarını deneyimleyenler. Bende böylesi de mümkün hissi verdiği için iyi ki varsınız bloglar...
Bloglara fazla dalmak iyi değil yalnız,dozunda olmazsa kafamı karıştırıyor. Çok fazla birilerini dinlemek kendine giden yolu bulandırıyor sanki.Hani şarkıyı duymak için diğer gürültüleri kısmalısın ya öyle bir durum...
Kitaplar söz konusuysa çok okumak karışıklık değil berraklık yaratıyor. Belki biraz asosyellik dezavantajı (bknz.sürekli kabuğuna çekilme arzusu)
Bu da bugünün çıkarımı olsun bakalım, amatör sosyologdan sevgilerle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar