Onay İhtiyacı

Gece saat 12,mutfakta 2çesit yemegimi salatami yapip,buzluga biberleri trmizleyip attım.Diger hafta ici hazirliklarimi tamamlayip saçıma cila yaptim.Ve simdi balkonda keyip yaparken huzurluyum.Bunlari yapmadan keyip yapamazdim.Niye?
Herseyi tam yapmazsam niye huzursuzum?
Sadece gorevlerimi yaptigimda kendimi degerli hissediyorum. Halbuki daha bugün anneme kendini baskalariyla kiyaslama diye nutuk atiyordum.Oysa ben de bir baskasi aferin demeden taktir edemiyorum.Taktir gormezsem mutlu olamıyorum.İçimdeki mahalle teyzesini susturamiyorum. Onun gecer not vermesi icin cok calismam gerekiyor. Cocuklarimla en kralından ilgili,evinde yemegi ev yoğurdu her daim hazır,ayni zamanda bakımlı fit olmazsam gözlerini devirip olmadı diyor,beceremedin bu isi.
Niye böyle?Çare terapi mi,çocukluguma mı inmeli emin değilim.
Not:Tek basima uzun bir seyahat (mesafe olarak) yapmak istiyorum.Bu da burda dursun yapılacaklar listesinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar