Şu Anda

Bakıma muhtac 2 çocuk ve yaş otuzbeşken okunacak kitaplar,izlenecek diziler,gidilecek yerler listem sürekli uzarken şimdide olmak ta güzel.Belki de emeklilikte(nedense goremiyecekmis gibi hissedip acayip korkuyorum) hiç canım sıkılmayacak.
Şimdi ki hallerinin her anının farkına varmak istiyorum,ileri de belki en çok onları iyi beslemek ,evi hep toplu tutmak,aynı zamanda ...... vs...vs. yapmak icin onlarsız oldugum zamanlara hayıflanacağım.
Kemal çok sinameki şu sıra,babasını özledi ama söylemez çok böyle gösteriyor. Biliyorum ya hep sabır göstersem hep sarıl sarmalasam ya olmuyor işte hepimiz yaralıyız çünkü...
Hep her istediğinde çizgi film/telefon izni vermiyorum ya aklından düşünüyormuş o zaman telefon izliyor gibi oluyormuş:)
(Yanımıza gelen yaşlı teyzeye) Anne çok garip bir teyze, sanki eskimiş ama ölmemiş dedi:)
Benim ceza olarak gece kardeşinle yatıcam tehditleri haddi aştı,birbirlerini şikayet başladı. Ben de bu gece hep beraber benim yatakta yatarız deyince nasıl bir sevinç anlatamam.Canım duygusal erkeğim benim,hep sarıl sarmalanmalı yoksa hep dikenlerini gösteriyor.
Hipodrom dönüşünü parkta Özgüyle karşılaşmamız akşam da dedesinin yemeğe gelmesi bu günün güzellikleri oldu.
Eylül'e makyaj malzemelerimle oynama izni verdim bugun.Önce bebeğe kesmedi ban makyaj yaptı.Nasıl mutluydu. Hep hayır diyorum galiba ya da benim istediklerimi yaptırıyorum. Biraz kendime geleyim bari.
Hayat güzel buara,pastırma yazı yaşıyoruz. Park bahçe bir de hormonlar arıza deil dönemi hayat kolay.
Hayat sana güzel Aslı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar