Bağlanamama Sorunu

evlenen ıssız:) 

Kendimde bu günlerde fark ettiğim bir durum var ki ben bağlanamıyorum. Gerek bir eşya gerek bir arkadaş olsun ayrılmakta hiç bir sakınca görmüyorum. Bu zamana kadar bağımsızlık olarak yorumlayıp bir sakınca görmediğim bu durum bu günlerde aklımı kurcalıyor.
Yazlık kışlık yaptığım bu günlerde derin öz değerlendirmelere daldım. Raf , baza , dolap temizliğine giriştim ve poşet poşet eşya ayıklayarak güzel düzenlemeler yaptım(bir süreliğine tabi ki)
Vazgeçemediğim hiç bir eşya yok , iş görüyorsa kullanıyor görmüyorsa atıp yenisini alıyorum. Çevremdeki diğer insanlarda durum biraz daha farklı (istifcileri es geçiyorum) Herkesin çok sevdiği asla atmam dediği bir şeyleri var. Bende ... nothing...
Çok sevdiğim arkadaşlarım , akrabalarım ve ailemden oluşan bir çevrede yaşıyorum. Ama konu bir şehir ya da ülke değiştirmek olduğunda bu bana asla uzak ya da korkutucu gelmiyor. Tek kaygım oradaki hayatımın getirdikleri oluyor. İnsanlardan uzaklaşmak bende kaygı yaratmıyor. Ya da uzaklaştığım arkadaşlarımla arada konuşmak, mesajlaşmak sene de 1-2 buluşma bana yetiyor.
Bu nedir?İçim de bir ıssız adam mı yaşıyor? Bencillik mi, ait olamama mı?Biri beni bana çözümlesin .... (Kendime not:bunun üstünde düşün)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar