Bu Aralar Ailevi Travmalar - 7.11.2018


Bu aralar bununla uğraşıyorum yine, Mehmet gidince, sıkı aile ilişkilerine daldığım için olsa gerek. Türlü kaygılar, sıkıntılar ama karşımda bunu anlayabilecek birisi bulunmuyor . Konuşsam faydasız , sussam gönlüm razı değil demiş ya usta işte öyle...
 Artık daha bir kayıtsızım bu duruma derken vücudum kayıtsız kalamadı. Midem çok ağrıyor.
Yine yalnız ve yardımsız bir 15 gün var önümde Allah yardımcım olsun.(ki oluyor)
Kemal dün çilekli kefir içince alerjileri azdı. Sabah belki otuz kere hapşurdu gözler kısıldı.

Okulda öğretmenine söyle annecim durumunu dedim. O da sende öğrencilerine midenin ağrıdığını söyle dedi. Düşünceli oğlum benim ,biz hep birbirimizi anlayalım ve sevelim olur mu?
Eylül de nasıl düşkün bu ara bana. Annecim diye diye öpüyor sarı papatyam.
Babamızı çok özledik...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar