Bu Aralar - 20.12.18

Hayat ne kadar hızlanırsa ben o kadar az yazıyorum.
25 Kasımda Mehmet geldi. Gemide kaza geçirip ayağını kırdı,alçıya alındı. 4 gün sonra çıkarılacak umarım.
Biraz sarstı bu önemsiz olay bizi.daha doğrusu Mehmet mutsuz ben de onu ayağa kaldıramadım. Bu konuda iyi değilim evet
Olay daha yakından bakarsak ,o gelmeden 1 gün önce triple başladığı için doğrultamadık bi türlü, gergin geçirdik bu 1 ayı.



Çocuklar yine de mutlu o zaman bende fazla depresif olmuyorum huyum kurusun

Her erkek gel geç gönül, Ö... yü çok görünce eskisi gibi gözleri parlamıyor, beraber olmaya can atmıyor

Kemal'i büyütmüyorum da beraber bir yolculuk sürüyoruz gibi hissediyorum. Ama Eylül'de durum böyle değil. Bu ilk çocuk farkı mı kişilik farkı mı karar veremiyorum.

Kemal düz değil katmanlı , içindeki herşeyi dışarı vurmuyor. Eylül ise daha benim gibi, karmaşık değil.

Anne bu teyze eskimiş ama ölmemiş gibi (Kemal parkta yanımıza oturan yaşlı teyze için)12.10.18

Anne ısır ayağımı,tamam yeter yeter yemek deil o ayak (Eylül)21.10.18

Bulutlara bakıp hacı dedemi düşünüyorum anne(Laz koyunda şezlongda Kema'le yan yana yatarken)7.8.18

Aklımdan çizgi filmleri düşününce telefon izlemişim gibi oluyor(Kemal)

Anne sen kedi misin?(Eylül'ü giydirirken tırnağım takılınca)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar