Bu Aralar - 13.11.2019



Günlerim çocuk oyalamakla geçiyor , eğer doktorda değilsek. Bu aralar sağlık problemleri üst üste geldi. Test rapor ilaç görmezsem bir süre çok iyi olur. Çocuklarımla zaman geçirmekten sıkılıyor muyum? Yooo ,Mehmetin yokluğunda bir tek onlar iyi geliyor bana. Başka türlü oyalayamıyorum kendimi. Onsuz olmuyor ,tat vermiyor. Bu durum eskiden romantik gelirken bana, şimdilerde korkutuyor. Sanırım hayatın kendime ayırdığım bölümü git gide daralmış, içinde duramıyorum uzun süre.

Yaklaşık 20 gündür sigara içmiyorum. Ama bırakmadığımı, Mehmet gelince tekrar içeceğimi de hissediyorum. O zaman şu an paket almaktan beni alıkoyan şey ne bilmiyorum.
Yeni ben, belki orta yaş belki annelik belki... bir sürü sebep ama yeni ben bu , böyle hissediyorum. 

Bu yeni benimle bakış acım durulaştı sanki. Soruları daha kolay cevaplar ,sorunları daha kolay kabullenir oldum. Bu aralar yine bir türlü ilerleyemeyen ingilizcemle uğraşmaya başladım ve fark ettim ki birisine şak diye cevabı yapıştıramayışımla ingilizcemi ilerletemeyeşim aynı sebebe dayanıyor. Pratik zeka eksik bende...Cevabı yapıştıramama özelliğimin çok faydasını gördüm sanırım bu da zararı , olsun napalım...

Puzzle yapamaz sıkılırdım ben. Çocuklarla da yaptığım bir şey değildi. Bu yıl yapmamız gerekti, Kemal'e güzel (çizgi film kahramanlı olmayan iyi çizimli) bir puzzle aldım. Onu yapmak öyle hoşumuza gitti ki diğer saçma ve zorlara geçebildik. Netice de kartondan yapılmış bir şeye o kadar para vermeli miydim? Kesinlikle...

Dua'yı hayatımdan fark etmeden uzaklaştırmışım , halbuki beni çok rahatlatır. Allah'la bile konuşmadan rahatlayamıyorum, ah bu sözcüklerle iç huzurum arasındaki bağı bir kırabilsem... Şimdi sabah evden çıkınca ve gece yatınca çocuklarla beraber dua etmeye başladık.
Eylül:Allah'ım evimizde karpuz yiyelim sağ salim oturalım babam gelsin hediyelerim gelsin
Kemal:Babam gemideki işlerini bitirip yanımıza dönsün

Bugün Kemal savaş yaparken kafama vurdu canım acıdı, kafasını yastığa gömüp ağlamaya başladı. Üzerinde durmayıp onunla savaşmaya devam ettim. Bu akşam yatakta dedi ki(kötü anlardan bahsederken) ben ağlarken bana ne olduğunu sormak yerine niye savaşmaya devam ettin?
Demek ki geçiştirilmek değil anlaşılmak istiyor. Şaşkınım...

Pazar günü birlikte kurabiye yaptık, annecim teşekkür ederim dedim bir şey değil anne şanslısın dedi:)

Bu günlerde ikisi de çok özlediler babalarını, halbuki daha yarılamadık bile. Zaman geçince kolaylaşır mı zorlaşır mı göreceğiz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar