Bu Aralar ve Yeni Yıl Kararları-24.12.19

Kemal tuvaletini tutuyorken, Eylül uykusuzken çok huysuz, sabrımı son damlasına kadar tüketiyor. Bu günlerde Kemal yine tutmaya başladı, Eylül ise koşturma temposundan uyuyamıyor ve o saatlere gelen zamanlarda ben onu bir yerlere sürükleyip bir şeyler yaptırmaya çalışıyorum. Bu ne demek çocuklarla oldukça gerildik bu ara, anneliğimden hiç memnun değilim...

Geçen gece yine Eylül'le bir kitap daha okuyacak mıyız konulu saçma bir tartışmaya girdik.(oku işte nolacak ki?ama uyku saati geçince sabah uyanamıyorlar bana sıkıntı, ayrıca kuralları bilsin istiyorum ne kuralıysa...)
Sen kötü bir annesin, kötü kalplisin filan diyor bana ben de 5 yaşındaymışcasına o zaman beni sevme  tamam dedim. Hayır anne sen kızsan da seviyorum diyorsun ya bende öyle yapıyorum dedi...

Kemal cephesinde ise yine bir hoşluk düşünüp yüzüme gözüme bulaştırdım. Uzun zamandır istediği dandik bir oyuncak vardı. Slime ve aptal figürlerden oluşan bir şey. Israrla emin misin diye sordum, youtube'dan oyuncağın videosunu izledik ve bence fazla oynacak bir oyuncak değil emin misin die teyit aldım. Kesinlikle eminim cevabına karşılık oyuncak sipariş edildi. Kargo hemen geldi,çoşkuyla karşılandı,1 saat oynandı ve sonrasında sen haklıydın bu oyuncak güzel değil diye ağlamaya başladı. Değiştirmek istiyorum da istiyorum vs..Ben de biraz yalnız olmadığımı hissetmek için Mehmeti ortama canlı bağladım. Tabi ki babasıyla yüzleşmek istemedi daha çok üzüldü, Mehmet'te tabi. Ama ne yapalım uzak olmanın zorluklarını kiminle paylaşabilirim ki başka türlü...

Şimdi bu kul ne yapsın, yine kendine faturayı çıkarttı. Şöyle ki belki de oyuncağı alırken onu fazla etkilemem gerekiyor, beğendiği şeye yorum yapmamalıyım. Ayrıca Kemal başka bir sebeple gerginse mutlaka çıkartacak bir şey bulur bunu anlamakta daha duyarlı olmalıyım. Gerçi bu sefer ki krizi güzel yönettim bence. Ona sarıldım, sakinleşmesini bekledim, bir figür daha alırız ikisini savaştırırsın dedim. Kendimi tebrik ederim...

Annelik, cocuklarla ilişkilerim konusunu masaya yatırıyorum bu ara. Hemen rüyalarıma yansıdı bu durum. Dün gece küçük bir kız cocuğunu sokağa atıp çok pişman oldum, hemen geri alıp yüzünü yıkıyordum. Ah bi terapistim olsa, ona güvensem, beni ilmek ilmek çözse...
Bu hafta onlarla güzel etkinlikler planlamak var kafamda, lütfen yine yüzüme gözüme bulaştırmıyım Alaaam lütfen...Benim yakıtım bu, iyi anne olduğuma, tüm zorluklara rağmen başardığıma inanmak, öteki türlü sevemiyorum kendimi.

Yeni yılda basit mutluluk reçetesi(ödevi) yazıyorum kendime...
1-Sporu düzenli yap
2-Kişisel bakımları ihmal etme
3-Düzenli ingilizce çalış(Busuu kursu bitince konuşma sınıfına yazılacağım)
4-Her ay yeni bir yer gör(yurt içi/dışı fark etmez)

2019 sağlık yönünden iyi geçmedi, 2020 iyi geçecek bunu hissediyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar