Bir Anda Değişir Her şey

    Gün doğmadan neler doğar demişler. Bunu çokça tecrübe ettim hayatta. Benim gibi sabırsızsanız hele bunu kendine çok defa tekrar etmen gerekiyor, kese kağıdına nefes verip alır gibi. Dünkü alabildiğine karamsar ruh halime tezat şu an oldukça iyi hissediyorum. Noldu da böyle değişti her şey? Çok büyük şeyler değil olanlar, yine de çok fark yarattılar...

  • 5 gün tatilden sonra okul, arkadaşlarım dostum hatta öğrencilerim iyi geldi bana. Arkadaşlarımla gırgır, dostumla sohbet, öğrencilerime nutuk(biraz üst akıl olma hissi galiba ego okşanması gibi bir durum) hepsi ayrı ayrı iyi geldi. Allah'ım iyi ki sevdiği işi yapıyorum, iyi ki karşıma hep iyi insanlar çıkıyor...
  • Akşam kardeşime uğradım, cennet kokuluyu kokladım, hazır sofraya oturdum, günlük rutinimden bazı işler hafifledi.
  • B.. meselesinde sevindirici gelişmeler oldu.
  • Rahatlayan Kemal'in iyi gelmediği bünye olamaz, hınzır gönül yapmayı iyi bilir...
  • Uzun bir telefon konuşması yaptım O'nunla ve tam da duymak istediklerimi söyledi bana:)
  • Çocuklarla birlikte uyumadım, ingilizce çalışabileceğim biraz.
    Mutluyum şu an, gelecek tablomda kendimi ezik anne rolünde değil de Meryl Streep gibi görüyorum. Üşenmedim kendime görsel yaptım, o kadar yani..
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar