2021 Yaz - Kamplar

11-16 Ağustos - İzmir  Dereli Kamping

Giderken durak olarak İzmir planlamıştık. En meşhuru Hipo kamp Gümüldür'de yer bulamayınca, mecbur kalarak Dereli Kamping Pamucak'a gittik. İyi ki gittik ,çok sevdik. Önünde kocaman bir kumsal , kamp alanı okaliptüs ağaçları altında. Kamp alanında deniz manzarası yok haliyle. Kamp restoranı deniz manzaralı , fiyatları makul ve lezzetliydi. Servis biraz yavaştı ama olsun biz çok sevdik.

Sabahtan öğlene kadar deniz güzel sonrası dalgalanıyor, fakat sığ ve kum deniz olduğu için çocuklar çok sevdi. Kumsalda şemsiye şezlong yok, ufak palmiyeler altına sığındık fena da olmadı hani idare eder bir gölge bulduk. Eski ve bol müdavimli bir kamp, mutfak ve duşlar eski fakat temizdi. Sıcak su sıkıntısı yoktu. Ocak yoktu, bulaşık alanı vardı. 2 tane çamaşır makinesi vardı, alanın büyüklüğüne yeterli gelmiyordu.  Bir tek hafta sonu çok kalabalıktı, kamp görevlilerinin yer göstermemesi kötüydü. Karavana sırtlarını dayayarak kamp kurdular arkamıza, rahatsız olduk neyse ki yoğunluk bir günlüktü sadece.

Efes Antik Kenti, Şirince ve Kuşadası çok yakın, hepsini gezdik. Yakında güzel aqua parklar var, çocukların gönlünü yaptık. Sabahları kumsalda yürüyüş ,akşamları kumsalda güneşi batırmak, sürekli zıplayan balıkları izlemek çok güzeldi. Günlük 170 lira ödedik, gayet memnun ayrıldık

16 - 23 Ağustos - Datça Akçabük Kamping

Yol çok uzun ve zor geldi giderken(özellikle Datça Palamutbükü arası), karavanla hadi geldik nasıl döneceğiz kaygısıyla güzellikleri göremedim ilk önce. Ama sonra çok güzel bir hafta geçirdik bu kampta. Datça merkez, Eski Datça ve yan büklere de gittik. Ama en güzeli bizim denizdi. Kamp çadırlara elektrik vermediği, çeşmeden akan suları tuzlu olduğu için biraz sıkıntılı belki ama çam ağaçlarının altında konaklamak, mükemmel denizi her şeye değerdi. Genel olarak Datça restoranlarını pahalı ve lezzetsiz bulduk ama deniz yok mu deniz ...Fiyat 190 lira (karavan+2 kişi)

23 - 25 Ağustos - Didim Tavşan Burnu Tabiat Parkı

Datça'da tanıştığımız birilerinin tavsiyesine uyarak Didem'e 2.bir şans vermek istedik. Hem arkadaşlarımızı görürüz , hem de bir kamp alanı daha tecrübe edelim dedik. Kamp alanı çok büyük fakat yol kenarı. Hiç doğa'da hissi vermiyor. Plajı çocuklara uygun, kum, şemsiye var. Fiyatı çok uygun bu yüzden kalabalık.(Günlük 50tl) Ortak kullanım alanları eski fakat temizdi. Sıcak suyu yakalayamadık. Didem'e de kampa'da bir daha geleceğimi sanmıyorum.

25 - 28 Ağustos - İzmir Hipo Kamp

Yer bulduğumuz için çok merak ettiğimiz bu kampa 3 gün ayırdık. Kamp alanı geniş, temiz ve düzenli. Sıcak su yok (var da yok) Kaldığımız en pahalı kampta sıcak su bile olmaması sıkıcıydı.Mutfakta ocak sayısı yeterli , ama biz oradayken rahatsız edici bir lağım kokusu vardı. Deniz kenarında mangal alanı ve masalar vardı. Konum olarak çok güzel temizlik olarak çok feciydi. Şemsiye var, ama sahil temiz değildi. İnce çakıllı, çabuk derinleşen bir deniz. İlerisi kum bu yüzden bulanık. Denizi sevmedik, ah Datça senden sonra hiç birini beğenemez olduk.