Rutin - 8.12.21

Erken kalkmayı sevsem de ilk hislerim dünün muhasebesi ve hoşnutsuzluk şeklinde oluyor. Karavanlı , tatil sabahları hariç. Mutlaka yatmadan yememem gereken bir şey yemiş ,içmemem gereken bir şey içmiş , yapılması gereken bir şeyi de yapmamış olurum. Hafta sonu yataktan kalkmam 1 saati bulur, bu sırada telefonu elime aldıysam kalktığımda, uyandığımdan daha moralsiz, kitabı elime aldıysam daha mutlu kalkarım. Hafta içi kalkıp banyoya gider hazırlanırım ve enerjim yerine gelmeye başlar. Giyinmeyi ve makyaj yapmayı seviyorum. Çocukları kaldır, servise yolla artık enerjim en yüksekte olur , oldukça mutlu hissederim kendimi. Ben de okula gidiyorsam sesli kitabımı açar, sabahın ve otobanın müthiş manzaralarını izleyerek okula giderim. Okulum Uludağ eteklerinde öğretmenler odasının manzarası çok yeşil ve gökyüzü yine muhteşem (mutlaka yüksekte oturmak lazım diye düşünüyorum her seferinde ama evim öyle değil maalesef) . Okul evime uzak diye yakınsam da yolculuk ve varışın beni  mutlu ettiğinin farkındayım. Hakkari'de geçen yıllarımın kazanç olduğunu yeni anlamam gibi, bunun da değerini sonradan daha iyi anlayacağım. 
Sınıfa girip bilgisayarı açtığımda feddly'i açmak, sohbetine bayıldığım arkadaşlarımla buluşmak gibi , içim çoşkuyla dolar. Ogün anlatacağım konuyu da seviyorsam değmeyin keyfime.
Hani mutlu olmak rutinini sevmekse eğer, ben mutluyum çoğunlukla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar