2021 Ardından...



2021'in bende bıraktığı his hayatın tekinsizliğinin idraki oldu. Geri dönüşümsüz yaralar bıraktı, çok güzel anılar da. Bazı şeyler asla eskisi gibi olmayacak, hayat dolu dizgin akıyorken yolumdaki taşlara çarptığım da oluyor, eşsiz manzaralardan geçtiğim de. Bazen durgunlaşıp bunalıyorum bazen çağlayıp ferahlıyorum.
Muhasebe hesabıyla 21... 
Okunan kitap : 56
Seyahat : 9 
Yeni Yer : Gümüldür, Selçuk, Datça, Selimiye, Cunda Milli Park ,Poyrazlar Gölü , Kocayayla kamp, La Cabana kamp 
İdrak: Şehri sevmiyorum

Benim için yeterli hareketlilik, mutlulukları kedere ağır basan bir seneydi. 
Sene sonu kasım-aralık ayları maddi olarak sürekli zararda olduğum aylardı. Bu bana maddiyatla ilişkimi, hayata bakışımı sorgulattı. Başkalarına verdiğim tavsiyelerin, okuduklarımın pratikte ne kadar mümkün olabildiğini ve minimalist anlayışın faydalarını farkettiğim zamanlar oldu. Maddi zararların manevi yarara dönüştüğü bir dönemden geçiyorum. Bu da yanıma kalan kar olsun.
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar