Olur Öyle Bazen...


"Her nerde değilsem, sanki oradaymış gibi mutluluk" demişti yazar, tabi o daha güzel demişti ben bu kadar aktarabiliyorum. Şu an tam da böyle. Birisi, bir şeyler sebep değil buna sadece içimde bir huzursuzluk ve kafamda bir tuhaflık. Belki sigarayla mücadelem sebep buna. Eskiden böyle hissetmezdim , son 2 bırakma çabamda bağımlılık yoksunluğu yaşıyorum. Ve buna çok bozuluyorum, hani olmazdı bana böyle. Ferhan Şensoy ve Bukowski okumakta hiç yardımcı olmuyor mücadeleme , zira sürekli sigara yakıyorlar satırlarında. En son seferinde çok kolay ve isteyerek çıkartmıştım hayatımdan ve aklıma geldiğinde kokusu tiksindiriyordu beni. Artık bitti bu iş derken dönmek sarstı beni. Ve sonra ki denemeler oldukça kötüydü. Bu sefer 21 gün sınırını aşmak ve sonra karar vermek istiyorum tamam mı devam mı? Bu sefer başarırsam 1 taneden bir şey olmaz aptallığını yapmıycam umarım. 

8. gün , 13 gün daha var bakalım...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar