1.1.22

 


Yılın ilk günü , dünden bir farkı yok yine de miladi başlangıç ve bitişler önemlidir. Yeni umutlar ekmek, bugünün yeni bir başlangıç olduğuna inanmak ta öyle.
8'de uyandık. Bizim için iyi bir saat. Cimnastiğe gittik, Eylül le özel ders yaptılar, bizden başka gelen yoktu zira. Kemal'in kurs iptaldi zati. O da orada oyalandı biraz. Yolda hep atladığım büyük markete uğradık. Her şeyin bulunabildiği park sorunu da olmayan bir yer. Artık uğrarım oraya. Kulağıma Ferhan Şensoyu takıp ortalık toparladım. Kendime kahvaltı ,yılın ilk kahvaltısı çok sevdiğim ciğerli yumurta ile...Gece kurulumuna başladığım yumruk topunu tamamladım. Orada oyalandılar biraz. Faydalı bir gereç gibi, boşa yer kaplamayacak tahminim. Donut hamuru yoğurdum mayalanıyor .
Yılın son günü ,bu yaz Mehmet in çalışabileceği haberi ile yıkıldım. Bugün 2022 dileğim , hayalimdeki manzara ve iklime sahip  hayata dair bir adım atayım ,n'olur, bir de farklı bir ülke görmek. Sağlık mutluluk baki tabi o her günün dileği ...Hoşgeldi 2022...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar