5.01.22 - 3.doz ve hayaller

 


Dün 3.doz olmak için Mudanya Devlet Hastanesine gittim. Giderken çamların içinden geçen sevdiğim yolu kullandım. Bir tepe burası , bir tarafı çam korusu ona mevkiilenmiş bir site var, Hemen önünde çam ağaçları ötesinde deniz manzarası. Sıra beklerken bahçede manzarasına seyrettim kulağımda Victor Hugo(bit artık sefiller). Yine evler , zeytinlik, çamlar ve deniz. Mimarinin görece daha iyi olduğu bir konum burası, evler ağaçlardan daha az, Mudanya'ya inmeden en yüksek nokta . Tek eksik deniz kokusu , denizi görmek ama kokusunu duymamak. Uzakken ilişkimiz ve biz gibi. Hayalimdeki ev böyle bir yerde, hem çam hem deniz olsun ama denizin kokusunu ve sesini de duymak istiyorum. 

Bu hastane en iyi manzaralı hastane , bizim kötü anılarımız var orada ama. Dün kötü yaptı beni. İşte Hayat bir anda bitebilir , ve sen hiç hayallerine kavuşamamış , berbat şehir havasında trafikte var olurken bir anda yok olabilirsin. Yok olmak ,öncesi güzel ve huzurlu ise huzurlu, sıkıntılı ise sıkıntılı gibi geliyor bana. Tıpkı yattığın hisle uyanmak gibi...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar