Anne Oğul Günü

 


Dün Eylül kuzenleriyle pijama partisine gittiği için anne oğul günü yaptık. Dün akşam dürüm ye sinemaya git abur cubur serbest şeklinde kutlama yaptık. Bugün kaymaya gittik. Akşam tontişimiz geldi, mutlu mesut anne oğul gününü tamamladık.

Kaymayı çok seviyor Kemal, bugün mest oldu. Türlü tatlı sözlerle minnetini belirtti. Oğlum diye demiyorum güzel söz ile kalp kazanmayı bilir,  Allah iyilerle karşılaştırsın, sevdiği kadını mutlu eder. Enerjisi yüksek ,yerinde duramıyor ama bizim eğitim sistemimizde yorulmaya çalışıyor. Çok yazık. Neyse bu güne dönersek; Bana diyor ki sen melek annesin, dünyadaki en güzeli sensin. Ya kötü olsaydın. Okula göndermeseydin beni, sağlıklı beslemeseydin (burda bana sıkıca sarılıyor) Düşününce bile içim ürperdi anne:)

Hava güzeldi , fazla kalabalık değildi. Her şey yolunda gitti. Tabi dün gece uyuyamamam, bütün gece bunun labuslarını görmem olağan artık. Kendimi böyle kabullendim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar