Sabah Sayfaları 4 - Aslında sabah olmadı

 Akşam 9 bucukta çocuklarla yatınca 5'te uykum bitti. 5'te kalk manyaklığını ucundan denedim diyelim. Hava sisli görüş 1 metre. Kötü uyudum ve kötü kalktım. Çocuklarla yatmayı sevmiyorum, onlar yatınca bişiler izlersem bir de manikürümü yaparsam daha iyi bitiyor gün. Eylül ateşli olduğu için onunla yattım, bütün gece de onun ateşini kontrol ettim uyanık uykuları sevmiyorum. 

Eylül benim özgün kızımdan inciler;

Anne şimdi seni övmiyim ama tacı güzel almışşın, yani övüp nazar değdirmek istemem ama gerçekten güzel seçmişsin (21.10.22)

İpek yüzme takımına seçildim çok gerginim (1.10.22)

Eylül eteği niye giymiyorsun beğendiğini söylemiştin.(siyah deri etekten bahsediyoruz) Ben onu cenazede giyerim diye almıştım (28.11.22)

Bir de gözlem , baskın olmayan kişilikler (bunu nasıl adlandıracağımı bilemedim) etrafında özgün kişiliklerin oluşumuna izin veriyor , ondan birebir etkilenen kişilerden sağlam ve özgün kişiler çıkıyor. Egosu yüksek kişilerin etrafında ise onun yüzünden ya da ona rağmen kişilikler gelişiyor. Bunlar ya tepkisel ya taklitçi , bazen her ikisi de ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar