Sabah Sayfaları 6 - Bulutlar Dağılmaya başlıyor

Bugün daha iyi hissediyorum kendimi, iyi uyuyamama , iyi para verdiğim kremim yüzümde krater büyüklüğünde sivilce yapmasına , hafta sonu sevgilimi görme hayallerimin ertelenmesine rağmen. Sevgilimi görme yazarken bile için kıpırdanıyor. Bunalımlı 5 günü çevremdeki kimseyi kırmadan geçirdim , bunun için bana aferin. Büyüdüğümü , öğrendiğimi ve değişebildiğimi görmek en büyük motivasyonum. Bebek adımlarıda olsa aferin bana

O zaman kendime not: bir daha ki kriz anında uygulayabilmem dileğiyle. 

Sevgili kendim ; Sabah rutinlerine devam et. Özbakımına ve giyimine özen göster. Sporu aksatma. Sosyal medyaya fazla zaman ayırma. Bolca oku , dinle biraz da izle.

Dün gece Eylül ateşlenmedi , uzun zamandır 5 gecedir ilk kez , muhtemelen bir beta bir de influenza geçti evimizden. Umarım bağışıklık kazanılıyordur , kışı rahat geçiririz. 

Bir ig hesabı açıp , kitap alıntıları  paylaşmak gibi bir fikir oluştu bende. Büyük takipçisi olan hesaplar zincir markalar gibi kendiliğini yitiriyorlar, samimiyetsiz geliyorlar bana. Sevmiyorum onları. İlgi alanına yönelik daha küçük grupların bulunduğu hesaplar butik kahveciler gibi özgün. Benim sevdiğim onlar, belki benimkini de seven olur. Edebiyatla ilgimi bir uğraş haline getirmek istiyorum aslında. Esas motivasyonum bu. Sevdiğim işte başarılı olma motivasyonu. İyi bir yazar olamasam da iyi bir edebi zevkim vardır belki kim bilir? Bu işin çok ayağı var , ilgiyi uyanık tutmak, devamlılık vs. gibi. Bu bir deney , 2023'ün yeniliği olsun bana. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar