Sabah sayfaları 7 - Gece tatlı sabah acı

 

Dün doğum günü vardı , Eylül de okula gitmemişti , annemdeydi derken eve gelişimiz ve yatışımız 10'a kaldı. Akşam bir de kahve içince üzerime afiyet , ütü biraz dikiş tadilat derken saat 2'de yatabildim. 4 buçuk saat yetmiyor bünyeye, bir de bu aralar hastalıktan delice korkuyorum , lütfen sevgili kendim böyle şımarıklıklara dayanacak güçte ol.

Ütü yaparken bir şeyler izlemeyi ve bu ikisinin birleşimini çok seviyorum. Biri olmadan diğeri tat vermiyor. Dün bir kaç denemeden sonra  Bizi Hatırla (Çağan Irmak) izledim. Çok sıradandı konu, gişe filmi denilen şeylerdendi sanırım. Çok satan yazarların yayınevi baskısıyla yazdıkları kimi kitaplar gibi Çağan Irmak imzasıyla yapılmış bir film. Yine de henüz taze acılarıma dokundu , duygulandım.

Sahi hani buraya gitmeyim diye listeler yaparsın da hafta sonu ne yapalım deyince bir şey bulamazsın. Şu nu izlemeliyim diye düşündüğüm hiç bir şey şu an ne izlesem dediğimde aklıma gelmiyor. Bu karmaşayı sadece kitaplarda yaşamıyorum sanırım.

Benim ig projem ölü doğdu sanırım. Aklımdaki fikirden daha önce yüzlerce yapılmış, yeterince takipçi toplamış. Benim yapacağımın farklılık yaratacağını sanmıyorum , belki yine de denerim. Edebi bir uğraşı fikri hoşuma gidiyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar