Sabah Sayfaları 8- Sisli Sabah

 


Sisli sabaha uyandık , çocukları yollayıp evi toparlamam 1 saatimi aldı. Bugün hafif orta düzey koşturmalı programım var. Kendimi sık boğaz etmemeye söz versem de azaltabildiğim hali bu. 

Orta stres düzeyinde yazılar o kadar rahat çıkmıyor. Olsun güzelliklerden bahsedeyim ben de. Evimin dekorasyonu duvar dışında bitti. Bence bu haliyle estetik ve ergonomik. Duvarlarda sevmediğim boşlukları da doldurduktan sonra tamam olacak , acelesi yok henüz. Bir anda olacak işler değil bunlar.

Sabah hareketlerimi yaptım, dün yoga dersi de güzeldi. Sena'nın getirdiği yeni cicilerimi de düzenledim ve dolaba yerleştirdim. Ev toplu, elimde okumaya kıyamadığım Orhan Pamuk anıları var. Günü kotarmak için bu kadarı yeterli. Sabah ki sıkıntımı büyük ölçüde attım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar