Burçlar Ne Diyor...

 

Saçma sapan şeyler beni güldürüyorsa gencim demektir. Gülebildiğim kadar yaşıyorum hayatı , geri kalan ne ki zati başarmak ve başaramamak, yaşamak bu değil.

Bana burçlar diyor ki gibi saçma şeyler yolluyor Mehmet, koç burcuyla ilgili. Çok eğlenceli geliyor bu bana. Bazen de Kemal'in espirileriyle eğleniyorum, ya da evdeki minik aksiliklerle , asiliklerle dalga geçiyorum. Hayat o zaman nasıl kolay , hafif...

Ama kafamda ki sebepler sonuçlar, eski yükler, gelecek kaygılar var. Anı kirleten her şey. Yusuf Atılgan Anayurt Otelinde "sebepsiz olamaz mı sahi?" diyor. 

Dün kuzum geldi gece, gelmesine çok sevindim. Hemen aramıza girip uyudu bütün yol boyunca uyumamış gibi. Gece yatağı 3'ledik, ben uyuyamadım tabi. Olsun çok huzurlu , eşsiz bir duygu. Hızla büyüyorlar ve bu günleri uykusuzlukla değil mutlulukla hatırlayacağım. 

Cumartesi merkeze gittik Kemal'le. İskender yedik, çarşı turladık. kalabalık dışında güzeldi ama o da çok bunaltıcıydı. Gitmek istiyorum buradan çok ama çok eminim. Bu şehrin bütün boşlukları dolmuş ve hava çok kirli. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar