Yalova Cevizli Bahçe Kampı

 



21 Ekim 2022 cuma günü gittik kampa, o sıralar deniz hayallerimden vazgeçmiş değildim. Bence mümkündü fakat yetmeliydi artık , bütün yaz denize girmiştim ya. Yine yazın tanıştığımız ve çok sevdiğimiz Beg-Mami çifti haydi hafta sonu bir şey yapalım demesiyle zahmetsiz yakın, burasını bulduk.  Gitmeden uyarılmıştık oysa ki google yolunu takip etmeyin denmişti, ama dinlemedik ve son kısmında oldukça virajlı ve dar köy yollarından geçerek kampa ulaştık. Trafik saati olmadığı için çok ta zorlanmadık. Manzara enfesti. 
Kamp yeri mevsim itibariyle boştu. Girdiğimiz saatte yalnızdık. Akşam 2-3 aile daha geldi. Yemyeşil ceviz ve kestane ağaçları altında, yanımızdı şırıl dere , kuş sesleri... Masal diyarı gibi bir kamptı , bayıldık. Tam da hayatımda hiç kestane toplamadım beni kestane toplamaya götürün diye çevremdekilere söylediğim bir zamanda ortaya böyle bir tatil çıktı. Bol yürüyüş yaptım, kestane topladım ve bir kez daha ben planlamadan dileğim en güzel şekilde bana geldi. O her şeyi bilir , tevekkül et yeter. Şükür Allah'ım.
Yazın yaşadığımız kötü köpek tecrübesinden beri Kemal'de korku oluşmuştu. Kampın köpekleri o kadar tatlıydı ki aştı korkusunu. Hele şu resimdeki köpek, onu beslediğimiz için yürüyüşlerde bizi hiç yalnız bırakmadı. 
 Dönüşte bize tavsiye edilen yolu denedik, daha geniş ve keskin virajlar yoktu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar