Öyle Bir Yerdeyim Ki


Öyle bir yerdeyim ki türküsü çalıyor içimde. Şair belki de bu şiiri mahpus  günlerinde yazdı . Çaresizken tutsak hissediyorum , o yüzden özdeşlik kuruyorum bu türküyle.

Dün Foça'ya gittim. Oldukça kaygılı başlayan yolculuk sağ salim bitti. Evdeyim şimdi. Kokusu , dokunuşu yanımdaydı dün şimdi 1 ay mahpusluk yine. Daha yeni gitmiş gibi oldum, oysa alıştırmıştım kendimi. Dün güzeldi bugün çok kötü. Gitmekle iyi mi yaptım bilmiyorum, zirveden dibe düşmüş gibi hissediyorum , hayatım çok zor geliyor şu an gözüme. 

Foça çok güzeldi. Mevsim kış olmasına rağmen oldukça kalabalıktı. İzmir'den günü birlik geliyorlar belki. Yazın bunaltıcı olacağını tahmin etmek zor değil. Belki mevsimden belki anın güzelliğinden sevmişimdir. İzmir'i seviyorum mecbur kalsam yaşamaktan keyif alırdım ama seçmezdim. Fazla kalabalık.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar