Sabah Yazılamayan Sayfalar - Bozulan Düzen

 


Bugün 1 ocak yeni yılın ilk günü, dünden rakamsal olarak farklı sadece. Yeni yıl ile yeni başlangıçlara inanmıyorum. Yeni alınan kararlarda motive edici tarafını da kabul ediyorum, benim de kabaca aldığım kararlar ve geçmişin muhasebesini yaptığım oluyor. Bir de yeni ajandama başlar yeni notlar alırım 1 ocak itibariyle." Arzuhal" bu yıl ki ajandamın teması. Metis ajandayı seviyorum.

2022'de kendime her ay yeni bir yer gör demiştim. 12'aya yetecek kadar yeni yer gördüm , düzenli aralıklara yayılmasalar da.

Muhasebe hesabıyla 22;

Okunan kitap:71 

Seyahat : 7

Yeni yerler : Adrasan , Demre , Phasalis , Sarıgerme , Dalaman , Dalyan , Yuvarlakçay , Marmaris Hisarönü , Fethiye Karaot , Akyaka , Kapıdağ Yarımadası , Yalova Cevizli

İdrak : Sınırları düzgün çizersen kimse yaralanmaz

Dün yine vucudum alarm verdi , cici giyin spor yap felsefesinin yan etkileri. Yine spor , giyim , bakım saldım gitti. Enerjim yok...Hasta olmanın kendine güveni sarsan tarafını sevmiyorum en çok.

Dün arkadaşların yeni yıl mesajları vesaire hiç enerjim yoktu, neyse ki emojiler var. Emojilerle mutlu görünmek çok zahmetisiz. Dün gece kardeşlerimle bende toplandık. Bir gayret hallettim işleri onlar gelene kadar, geldikten sonra pilim bitti , onlara devrettim herşeyi. 

Hoşgeldi 2023 , sağlıklı ve keyifli bir yıl olsun...Bir tanecik fotoğraf çekmez mi insan, geçmedik valla...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar