Hava kapalı içim ferah , şimdi yaz...

Çocuklar tv karşısında, ödevler büyük ölçüde bitti. Kendime meyve tabağı hazırladım, sevmediklerimden başladım hazzı sona bırakarak yiyorum. Yazmalı bunları dedim bilgisayarın karşısına geçtim. Geçmişe dönük okumaları çok seviyorum ve ne çok şeyi unuttuğumun farkına varıyorum hep. Yaşlanınca (umarım yaşlanırım) belki arada bir kendimi de okumak anılara dalarken gerçekçi olmak isterim. İşte blog o zamanda işime yarıyacak. 15 tatilin son günü , oldukça karamsar girdiğim tatilden ferahlamış kuş gibi hafif çıkıyorum. Evde otururum diye, planlama yapmadan başladım tatile. Dinlenmek , sağlıklığımıza tekrar kavuşmaktı esas düşüncem. Ama plan olmadan bir sürü etkinlik çıktı karşıma. Ismarlanmış yaşantıların keyifsizliğinden bahseder Geçtan, benimki de öyle. Ismarlamadım kısmetten çıktı .İyi ki de çıktı, hem dolu dolu keyifli geçirilmiş bir 15 günün memnunluğu hem de kavuşmanın son 10 geri sayımının heyecanı var içimde. Mutluyum , sakin ve huzurlu ama doyurucu bir mutluluk.

Halbuki bir sürü aksilik te oldu, yeni aydınlanmalar , kıvılcımlar geçti bu 15 günde. Önemli olan ayrıntılar değil , tamamının bıraktığı his.

Önce çocuklardan kurtulmak için oyun alanlarına parayı ver, anneler olarak yine çocuklardan ve ona dair şeylerden konuş yaptığım bir kaç gün geçti. Sonra senaya gittim sonra da misafir ağırladım. Bol gezmeli çoşmalıydı ve çok şükür sağlıklıydı. 

23 Ocak Pazartesi Cansu'yla Dağ yenicedeki oyun alanına gittik. Hava henüz soğumadan bol eğlenceli, temiz havalı bir gündü.

24 Ocak Salı kuzenim Esra geldi çocuklarla, onlar oynadı biz lafladık.

25 Ocak Çarşamba çocuklara orman yürüyüşü yaptıran bir grup varmış. Onları Misi'de bıraktık 2 buçuk saat yürüdüler. Bizde Cansuyla çay içip lafladık. Sonra misi çocuk kütüphanesinde mola sonra ilk mc donalds deneyimi(neyse ki sevmediler.Ben nasıl severmişim eskiden hayret ettim kendime,tadı kötüydü).

26 Ocak Perşembe Eylül'ün kankasıyla zeplin oyun alanına gittik. O gün kandildi, akşam abimlerle babamı ağırladım. Güzel geçti.

27 Ocak Cuma Ebruyu çağırdım özleşmiştik. Çocuklar oynadı biz lafladık. Sena aradı abla yanıma gelin hadi diye. Ertesi gün için hazırlıklara başladım.


28 Ocak Ctesi - 31 Ocak Salı Lüleburgazdaydık. Pazar günü Edirneyi gezdik hayatımın çiğerini yedim, onun dışında çocuklara zaman geçirdik (tabi ki doyamadık) 


2 Şubat Perşembe Aslılar buluşması, ev arkadaşlarım yanıma geldi. İlk gün iskender hamam klasik , 2.gün mudanya,son gün çarşı kapanış:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar