Bu Aralar - 17.05.2023

Gündüz sporum iptal oldu, ben de spor salonuna inip 2,5 km koştum. Bu aralar koşu performansımı arttırmak istiyorum. Zorlanmadan 6 koşacak seviyeye gelmeye çalışıyorum yine. Saatli ve kapalı alan spor aktiviteleri beni sıkmaya başladı. Neyse ki ikisinden de 3'er dersim kaldı. Ekim'e kadar tekrar özlersem başlarım, ya da önümüzdeki yıl bireysel takılırım belki.

Akşam yemeğinde balık yaptım, güzelce yediler, sağlıklı besleniyoruz mutluluğu ile keyfim yerine geldi. Fastfood yediğimiz günler kötü hissediyorum, bedensel ve zihinsel olarak. Azimli davranma direncim kırılıyor. 

Akşamüstü yine bir kriz anı yaşandı Kemal'le. Neyse ki tatlıya bağlandı. Jimnastik telafi dersine katılmamıza rağmen Eylül'ün ödevlerini ve okumasını tamamlayabildik, çocukları yatırdığımda ertesi güne çantalar bile hazırlanmış kapıya koyulmuştu.


Gıcır keyfimle bilgisayar karşısına geçip The Hunt izledim, bu aralar Danimarka filmleri izliyorum. Mad Mikkelsen ve Thomas Vinterberg filmleri daha çok. Ben sevdim, Avrupa yapımlarını seviyorum. Hem benimkinden apayrı bir dünya hem de insanlık halleri çok tanıdık. Refah toplumlarda dışarı itilenlerin durumu ilgili konular izlemek ilgimi çekiyor. 

Gece yarısı muson fırtınası andıran bir yağmur başladı dışarıda. Sitenin zaten hep rüzgarlı bahçesi iyice coştu. Havuzun dalgalanışı, ağaçların savruluşu ve ılık hava çok keyifliydi. Biraz yataktan biraz da balkonda onu izledim.

Sıradan hayatımın güzel bir günü olarak kayda geçsin isterim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar