Bu Sabah

 Dün okul dönüşü yoga dersim iptal oldu, bende ormana gidip 5 km tempolu yürüdüm. Kulağımda Gazapizm, etrafımda sincaplar, puslu 16 derece hava , yemyeşil orman , her şey benim için bir araya gelmiş gibiydi. Bana çok iyi gelen bir yürüyüş oldu, baharı seviyorum. Eve dönünce 20 dk toprak elementi yogası yaptım. Üstüne duş, çok iyi hissettim kendimi. Mutluluk içimizde olayının bende ki tanımı bu. İçimde mutluluk oluşması için bir şeyler yapmalıyım ben, keşke oturduğum yerden de başarabilseydim.

Sonra kuzular geldi yemek , kurs , Sena'nın yanına biraz da o kuzularla öpüş koklaş. Akşam Eylül'ün duygular tavan yapınca(başka bebekleri sevmeme dayanamaz asla) eve döndük. Onlar yatınca mubideki yarım filmimi bitirdim. 


Film güzeldi , bitince biraz moralim bozuldu filmin havası yüzünden sadece. Balkonda bir sigara ve yattım. Gece travma ve  bilinç altı korkularımı konu eden klasik rüyamı gördüm.  Sevgili beynim beybim (espri Erman Çağlar)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar