Unutulacak Dünler , Yaşanılacak Günler..


Son yıllarda yaşadığım bir durum var. Her ay yaşanan döngü öncesi sinir,sonrası depresif ruh hali. Sinirlilik hali koşu,hareket belki yatıştırıcı başka yöntemlerle başa çıkılabiliyor fakat sonraki düşüklük başa çıkılamaz bir durum. Sadece geçmesini bekliyorum.Tahmini 3-4 gün sürüyor.

Şu an hayat şöyle , herkes mutlu bir ben mutsuz. Diğerleri ne istediğini biliyor durumundan memnun, bense sürükleniyorum. Sorumluluklarımı yerine getiremiyorum, kötü anne,kötü arkadaş,kötü öğretmenim. Okuduğum kitap , dinlediğim podcast tat vermiyor. Yoga , koşu içimden gelmiyor (yürüyüş iyi giderdi belki denerim)

Hayallerimi gerçekleştirmiş olduğumda yani önümde deniz, yanımda sevgilim , bu zamanlar yine böyle kötü geçecek mi? Nereye gidersem kendimi oraya taşıyor muyum? Mekan ruh halimi değiştiriyor mu? Bunu yazın güzel bir anında düşünmek üzere kendime not bırakıyorum.

Yazmak iyi geldi. O zaman unutulacak dünler, yaşanılacak günler var...(yerli rap💕)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar