Sabah Kalkınca...


Benim ilk aklıma gelen bir önceki günün kötü haberi oluyor. Gece unuttuğum ve tatlı rüya alemine dalan bedenime beynim hemen kendine gel diyor, çok ta coşma öyle, unuttun mu olanları.

Bu sabah Mehmet'in gecikebilirim (büyük ihtimal gecikirim) haberi kafamda yankılanarak uyandım. Yine de bedeni kötümser kafanın buyruklarına boyun eğdirmedim , yoga yaptım biraz. Gecikmemi kafaya fazla takmadan çocukları da fazla kırıp dökmeden çıktım yola, hayrola.

Farz ettim ki gecikti ne yapalım yani, biraz Foça'da geçiririz yazı, bu sene canım Datça'yı eylüle bırakırız belki , Ağustosta gideriz komşuya. 

Yazmanın spor kadar iyi geldiğini kendime unutturmamalıyım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar