Bu Aralar - Rutinlerin Kıymeti


Protez tırnak yaptırdım , yazı yazmak zormuş, karışık hisler içindeyim. Bazen hoşuma gidiyor , bazen komik  buluyorum durumu. Güzel görünmek için mantığı hiçe sayan yüzeysellerden olduğumu kabullenmek garip bir his. Kim yaraladı kuzum seni, niye görünüşünle barışamıyorsun? Aslında benim derdim olduğum kişiyle, bütününü kabulde zorlanıyorum daha çok. Ama sevdiğim yerleri de var hani, olduğu gibi kabulde sorun var daha çok.

Dün salata hazırlarken  farkına vardım ki kendimi iyi anne gibi hissediyorum, yani yavrularını doğru beslemek için her şeyi yapan o ilkeli anne falan. Garip bir his ama çocukların balık,bamya ya da yeşil salata yerken kendini acayip iyi hissediyorsun. Anneliğin gariplikleri.

Dün arkadaşından gelince Eylül karnım ağrıyor dedi, akşam 5 gibi içeride uyuyakaldı. Uvvv dedim s.çtık. Neyse ki uykusu varmış sadece 2 saat sonra dinç kalktı, bendeki neşe mutluluğu görmek lazımdı. Devesini yeniden bulmuş bedevi gibi tamamen pozitif, tamamen aman canım şu hayatta sağlıklıysan neye canını sıkmalı sanki kafası. Hep böyle olsam hayat ne keyifli olurdu.

Çocuklar bu ara komşu ve sokakta çok vakit geçiriyorlar. Bir de alışveriş belasına günde 3'er saat ben onları yalnız bıraktım.(İndirimler ama özellikle yaz indirimleri zayıf noktam , mıknatıs gibi çekiyor beni kendine) Bu tek başınalık rahat ettirirken bir yandan da yapmam gereken bir şeyi yapmadığımı düşündürüyor bana. Kolaylığa bedenim yavaş alışıyor belki, rahatlık ve mutluluk anlarında usul usul içimi tırmalayan bir suçluluk var, hak etmemişim gibi, hile yapmışım gibi ,birisinin büyük iyiliği altında eziliyormuş gibi ...Belki de mutluluk büyükken kaybedilecekler de fazla oluyor, korku endişe de büyüyor bir yandan.

Sabah 7'de uyandım, Mehmet geliyor heyecanıyla uyku tutmadı halbuki geç yatmıştım. Çocuklar da keza. Neyse ki elimde telefon oturup kalmadım, yoga+pilates yaptım, şimdi kahvemle yağmur ve TRT3 eşliğinde yazı yazıyorum. Bugün düğünler var, birisi İstanbul'da Arzunun yavrusu Nazlı'nın görkemli düğünü, biri zümrem kamp arkadaşımız Hüseyin'in Kütahya'daki düğünü. Biz Kütahya'ya gideceğiz. Hava yoğun yağışlı, düğünler açık hava, bakalım nasıl olacak. Bu zamanları geçirdiğim için nasıl mutluyum bilemezsiniz. Ne büyük stres benim için...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar