2023 Dökümü

Yıl eylül'de okulla başlar, haziranda biter bana kalırsa. Disiplinle tuttuğum ajandamda bakınca bir önceki ocakta yapılanlar çok muğlak, çok uzak gelir. Bazılarını nasılda unuttuğuma şaşırır, bazılarına da yaptığımdan gururlanırım. Bir de düzenli kayıt tuttuğuma gururlanırım seneyi gözden geçirirken. Bir gün hayat çok yavaşlamışken müthiş manzaraya karşı konumlandırdığım berjerde okumayı hayal ediyorum tüm bu kayıtları. O zamana kadar ne kadar doldurursam o kadar iyi...

Haziranda bitiyor yıl, peki 3 ay yaz ne oluyor?Düzenli kayıtların ve sorumluluklarımın gevşediği,yaşamak ve var olmak üzerine bir düzen başlıyor. Daha fazlası yok, sadece var olmanın dayanılmaz hafifliği.



Bu yüzden olsa gerek Haziran coşkusunu Aralıkta hissetmiyorum, aksine yılbaşı diye diye itelenen bir kaç misli fiyatlara çok kuruluyorum. Zaten sevdiklerim yanımdaysa evdeyimdir. Bu yıl Foça'daydık. Tv, tombala ve abur cubur eşliğinde yılbaşı gibi yılbaşı. 

2023 'te çok okudum, çok dinledim, az izledim. Bir sürü yeni yer gördüm hemen hepsini çok sevdim.  Kasım sonrası form tuttum, tenise başladım ve sevdim, yogayı kökledim. Önemli aksiliklerden azade süt liman bir 2023 geçirdim.

Ajandama bakınca ; yogaya ocakta başlamışım. 1 yılda bende ki yeri sabitlendi. 

Saçlarım bu yıl da sarıydı, 2024'te değişsin. 

6 kez masaj yaptırdım (2024 hedef 10 :)) Bu yıl ben de kavitasyon benzeri cihazlara düştüm, keriz gibi.Galiba 40 telaşı. Sonuç cüzdan inceldi göbek değil.

Kayak 1 'de kaldı , 2024'te artsın isterim. 

Foça'yla 14 Ocakta tanıştım. Sonra bolca yollarını arşınladım. 

Edirne'ye 28 Ocak'ta gitmişim. Çok sevdim orayı da. Hayatta az süresi kalmış biriyle güzel saatler geçirmiştim bilmeden. Bu bilinmezlik çok korkutucu, ve sık sık hatırlanması gereken. 

2 defa İstanbul'a Masumiyet Müzesine , 1 defa büyük adaya gittim. 


8 gün İspanya turu yaptık çocuklarla, hem İspanya hem de bu kadar yoğun bir turu çocuklarla yapabilmek çok güzeldi. Yeni hedeflere hazırız.

İlk deniz 27 Mayısta , son deniz 28 Ekimde Foça'da.26 gün Yunanistan'da , 13 gün Datça ve Selçuk'ta , 8 gün Foça'da 49 gün yaz tatili hiç fena değil. 

Kasım ara tatilde kardeşim geldi , birlikte 1 hafta geçirdik. Özlem giderdik mutluydum ve sağ salim geçirdik diye de bir miktar gururluydum. 

20 Kasım'da detoks programına başladım. Azmimi bir sınavdan daha geçirdim , galibiyet çokça sevindirdi. Bedenimi uzun süredir bu kadar sevmemiştim. 

Magda Szbo ile tanıştım çok sevdim, Orhan Pamukları bu sefer dinledim yine çok sevdim. Murakami dinlemek tat vermedi, okumak daha güzel.

Yazdım ama daha çok kendime, daha çok olsun dilerim.

İlk yarıda fazla sosyallikten bunaldım, 2. yarıda çok azalttım bu sefer de özledim. Orta noktaya geliyorum yavaş yavaş.

Çokça kafa şişirdim ama bazen de dinledim, sığınacak liman oldum.

Kırıldım ama kimseye küsmedim silmedim. Daha net tavır aldım, iyi geldi.

Dolabımda yemeğim, ev yoğurdum ve ikramlıklarım hep oldu. Misafire açıktım, kekim mezem ...

Bu yılın coşkulu doğum günü Eylül'ündü. Diğerlerimizin ki sönük ya da sıradandı. Ben Madridteydim gerçi,Mehmet Singapurda:)

Bunca şeyi yazarken de yaparken de yoruldum, ama çok güzeldi. 2024 'te böylesini mi dilerim yine, EVET.

En guzel yer : Madrid

En kitap : Yavru ceylan

En film: The Secret Life of Walter Mitty

Farkındalık - Mutluluk kendin olmak ,huzur kalp kırmamak




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar