Peştemal ve Peşref


Valiz hazırlarken en çok yer tutan havlulardır. İşte havlu ağırlığından kurtulmanın en iyi yolu peştemal ve peşkir(baş havlusu için küçük olanları).  İyi peştameller havlu kadar su çeker merak etmeyin.
Hamam, sauna muhabbetlerine de bayılırım,hem bu amaçla hem de plajda kullanmak için uzun zamandır almak istiyordum.Haftasonu arkadaşım vasıtasıyla kadıköyde keşfettiğim Mehmet Güneş mefruşatı bulunca hemen aldım,hem fiyatlar uygun hem ürünler kaliteli. Bu peştemalı 9.90 liraya aldım(başka yerlerdeyse 30 lira civarıydı),bir tane de ipek kese aldım ki(12 tl) cildi hiç yıpratmadan peeling yapmanızı sağlıyor. Çok güzel tül gibi birşey.Havlu ve pijamaları da çok güzel,kaliteliydi,ayrıca bambu peştemal ve peşkir de almayı planlıyorum(peştemalleri bitmişti),sahibi çok kibar birisi satmaya değil yardım etmeye çalışıyor.En kısa sürede tekrar uğramalıyım.
Mehmet Güneş Mefruşat:Kadıköy otobüs duraklarının orada Osman ağa caminin sol tarafındaki aradan giriyorsunuz(ayakkabıcıların olduğu değil,başında pastahane olan aradan) , hemen sağ tarafta
NOT:Resimler kötü biliyorum telefonla bu kadar oluyor...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar