Saç Bakımının Sonuçları

Daha önce uyguladığım saç maskerinden bahsetmiştim. 3 ay oldu ve sonuçlarından bahsetmenin zamanı geldi.
1.Saçım uzasın die yaptığım sinameki+bemix-bedem yağı karışımı: Saçlarımda ektra bi uzama göremedim. Birde sinemakinin boyayı akıttığını duyduğum için artık uygulamıyorum.
2.Otacı saç bakım yağı:Yıllardır kullandığımı söylemiştim hala çok memnunum,saçlarım biraz kestirme ve bu yağ sayesinde yazın yıpranmışlığından tamamen arındı diyebilirim artık. Dökülmesi normale döndü,parlaklığından da çok memnunum.
Otacının ürünleri çok güzel bence,banyo sabununu da beğenerek kullanıyorum.Duş jeli ciltte kalıntı bıraktığı için sivilceleri çoğaltıyor biliyorsunuz.
Otacının yağı bitince Suna Dumankaya’nın saç bakım yağını denemeyi düşünüyorum. Sonuçlarını burada yazarım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar